Selvbetjening og kundeservice
Hvad kan vi hjælpe med?
Der er ingen kendte driftsforstyrrelser i øjeblikket
Min forsyning
Indberet vandaflæsning.
Se din regning, forbrug eller meld flytning.
Mit Affald
Vi har en række selvbetjeningsløsninger, der letter din hverdag. På affaldsområdet kan du blandt andet anmelde manglende tømning af affald, bestille beholdere mm. og tilmelde dig SMS/e-mail beskeder, så du ikke glemmer at stille din beholder eller storskraldet frem.
Tilmeld/afmeld SMS
- Bliv informeret når der er alvorlige driftsforstyrrelser i dit område.
- Få en sms eller e-mail inden vi henter dit affald.
- Det er også her, hvis du vil ændre i dine tilmeldinger.
Betaling
Om din regning
Priser og gebyrer
Rabat via Trappemodel for spildevand
Tilmeld betalingsservice
Manglende betaling
Sådan klager du
Tekniske spørgsmål og ansøgninger
Tømning af bundfældnings-tanke eller fedtudskiller
Lednings-oplysninger
Ansøg om vandstik, kloakstik mm.
Ansøg om refusion ved brud på skjult vandinstallation
Spørgsmål og svar
Vi ønsker at give vores kunder mulighed for betjening hele døgnet, derfor har vi samlet svar på de oftest stillede spørgsmål.